10/21/2010

Wie zijn de winnaars?

Tromgeroffel...

Wij hebben besloten dat de winnaars zijn geworden:

Nynke, zij schreef
Ik doe wel mee! Ik volg je via google friend connect. Het lijken mij fijne producten en ook ik heb last van acné. Heb al verschillende dingen geprobeerd, de ene werkt wat beter dan de ander, maar nog niet echt een WOW product gevonden. Dit lijkt me een goede kans om dit eens uit te proberen, en misschien is dit wel hét product :)
 
Jessica, zij schreef
Hele leuke winactie, ik volg jullie via Bloglovin en GFC.
Waarom ik het moet winnen? Ja, ik heb gewoon een vette huid, hoe goed ik hem ook verzorg, ik blijf gewoon last hebben van acné , vooral op mijn kin en voorhoofd!
Ik heb zelf niet zoveel geld voor wat duurdere verzorginsproducten, maar misschien als ik hier de testertjes van heb dat ik dan de volledige verpakking kan kopen! 

Stuur ons snel een mailtje met je adres en volledige naam, dan sturen wij het proefpakketje snel op!

x Marjolein en Floor
 
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage