11/09/2010

Avril Lavigne Forbidden Rose

Toen Avril Lavigne haar tweede parfum, genaamd Forbidden Rose, op de markt bracht moest ik hem ook hebben. Het flesje vond ik er ontzettend leuk uitzien, en toen ik het geurtje in de drogist op een papiertje spoot, was ik meteen 'in love'. Het rockchick imago van Avril komt in dit geurtje helemaal terug. Toen ik het flesje voor het eerst zag moest ik een beetje denken aan een spike. Met die roos erop is hij helemaal af, en lekker stoer. Meer weten over dit geurtje? Lees dan verder.


Het flesje vind ik erg leuk. De roos als dop maakt het helemaal af. Hij past echt perfect bij Avril haar imago. Wat leuk is om te weten is dat er een ring om de dop zit die je er af kunt halen, hij is plastic dus verwacht geen perfecte kwaliteit.

Aangekomen bij de geur! Toen ik het geurtje opspoot in de drogist sprak hij mij direct aan. Het is een mengeling van fruitig en bloemig. In de parfum zit onder andere rode appel, wijnperzik, witte lotus, vanille en praliné. Ik gebruik dit geurtje toch regelmatig! Er zijn verschillende hoeveelheden. Ik heb het flesje van 15 ml. Ook heb je hem in 30 ml en 50 ml. Ik vind dat het geurtje qua prijs heel erg meevalt! Voor 15 ml betaal je €17,75, voor 30 ml €26,- en voor 50 ml €36,50. Dus als je voor een redelijk budget geurtje gaat, die lekker fruitig en bloemig ruikt én ook nog eens een stoer flesje heeft, is dit een aanrader voor je!


x Marjolein


nRelate Posts and Homepage