11/30/2010

Boek: The Secret voor Jongeren

Op veel verschillende blogs las ik over 'The Secret voor Jongeren', het jongere zusje van 'The Secret'. Een boek waarin de wet van de aantrekkingskracht centraal staat. Wat is dat nou precies?, zul je denken. Klik op lees verder om dat te ontdekken.





'The Secret' is een boek die je leert om positief in het leven te staan, alles wat je wilt bereiken, kun je bereiken. Als je er maar hard genoeg aan denkt. Dit klinkt allemaal heel zweverig en onwerkelijk, en dat is het misschien ook wel een beetje, maar toen ik de eerste bladzijde van dit boek las wist ik: Dit is waar!
'Alles waar je aan denkt komt naar je toe'. Als je iets wilt bereiken, en je gelooft erin, en je ziet al voor je dat je datgene doet, dan gebeurd het ook. Ik zit niet altijd meer lekker in mijn vel, en ik denk dat 'The Secret' daar me mee kan helpen.



Aan het eind van elk hoofdstukje staat een opdracht, zo moet je een lijstje maken met dingen waar je vrolijk van wordt. Elke keer als je je verdrietig of depri voelt kijk je naar dat lijstje. Als je wakker wordt en voelt dat je een rotdag hebt, ga je er met je gedachten zoveel aan denken, dat het alleen maar erger wordt. De gebeurtenissen zijn steeds gevolgen van je gedachtes. Probeer daarom altijd positief te denken, ookal is dat soms erg moeilijk. Ik geloof echt dat dit boek mijn kijk op het leven gaat veranderen, om het maar even officieel te zeggen.



Dit boek is echt een aanrader voor iedereen. Het lijkt misschien raar, maar als je het boek leest, met voorbeelden van situatie dat de wet van aantrekkingskracht wordt gebruikt, dan weet je dat het waar is!

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage