11/12/2010

Bourjois Smokey Eyes Palette

Ten eerste sorry dat er gister geen artikel online is gekomen, school en krantenlopen eisen veel tijd;)

In mijn shoplog van een tijdje terug liet ik zien dat ik dit geweldig Smokey Eye setje van Bourjois kreeg voor mijn verjaardag. Ik had eigenlijk nog geen ervaring met smokey eyes, en dit paletje, setje, weet ik veel hoe je het noemen wil, helpt me daar goed bij. Hij bestaat uit drie kleuren die precies bij elkaar passen, en als je ze op je oog aanbrengt van donker naar licht loopt het goed over. Weet je wat, kijk gewoon even verder voor het resultaat en swatches.




Waar ik trouwens onverwacht erg verrast over was is het applicatortje. Het is een redelijk luxe versie en hij brengt heel makkelijk oogschaduw aan. De Smokey Eyes blijven de hele dag zitten. Als je het de hele dag op hebt gehad, en je gaat 's avonds op stap, is het wel leuk om het nog even iets heftiger te maken.

En zie hieronder het resultaat. Zelf ben ik er erg tevreden mee. Het is wel handig dat op de achterkant staat hoe je het het beste kunt aanbrengen. Als ik de Smokey Eyes draag naar school, doe ik het iets minder heftig. Je kunt zelf bepalen hoe heftig of subtiel je de Smokey Eyes wilt hebben.




x Marjolein

nRelate Posts and Homepage