11/10/2010

Catrice Allround Mascara

Ik was weer toe aan een nieuwe mascara. Ik had al wat reviews gelezen over dit mascaraatje, de Catrice Allround Mascara. Met zijn chique rode verpakking was het toch wel een verschijning ;) Voor €2,50 haalde ik hem bij de Kruidvat. Weten wat ik er verder van vind? Lees dan verder.


Toen ik de mascara voor het eerst ging opendraaien, was ik toch wel benieuwd naar het borsteltje. Was het groot, of juist klein? Lang, of kort? Toen ik het borsteltje zag, dacht ik toch wel: is dit het? Misschien had ik toch teveel verwacht, maar uiteindelijk vind ik het borsteltje wel oké. Het is dus niet bijzonder, maar toch doet het zijn werk!
Deze mascara belooft volle, lange en zwarte wimpers. Ik moet zeggen dat hij dat ongeveer waarmaakt, maar het effect is niet heel speciaal, kijk maar.

Wimpers zonder mascara
Weeh ik heb even geen foto! (helemaal vergeten en nu is het al te laat want dit artikel maak ik vandaag en ik heb al mascara op en argh - lees dit maar niet)
...

Wimpers met mascara


Ik moet zeggen dat ze erg mooi zwart zijn, en ik zie ook wel wat meer volume! Ook voegt het wat lengte toe. Misschien als je van jezelf al volumineuze (hoe schrijf je dat?!) en/of lange wimpers hebt, is het effect beter.

Wat ik wel jammer vind is dat je heel gauw 'puntjes' op je oogleden krijgt (of mijn mascara skills zijn niet zo goed, haha). Misschien moet ik weer even wennen aan het borsteltje! Deze is namelijk rond, en in die van The Falsies zit een bocht. Ik denk dat, als ik het onder de knie krijg, ik mooie wapperwimpers heb :)

Pluspunten:
+ Maakt mijn wimpers mooi zwart.
+ Geeft mijn wimpers iets meer lengte.
+ Geeft mijn wimpers ook wat meer volume
+ Prijs (€2,50)

Minpunten
- Borsteltje was niet zo speciaal als ik dacht en het is even wennen (omdat ik gewend van aan het The Falsies borsteltje).
- De mascara is niet zo speciaal.
- Je krijgt snel 'puntjes'.

Ik vind het een fijne mascara, maar The Falsies vind ik toch fijner (ik denk mede het borsteltje). Ik raad deze mascara aan als je een goede mascara wilt, maar er niet teveel voor over hebt. Hij kost tenslotte maar €2,50! Hij is zijn geld in ieder geval waard ;)
Hebben jullie de Catrice Allround Mascara al geprobeerd?

Liefs, Floor

nRelate Posts and Homepage