11/19/2010

Catrice: Glamourama Liquid Eyeliner

Laatst lag er op de map een envelopje met allemaal leuke Catrice spulletjes erin! Één product daarvan was dit schattige liquid eyelinertje (ja, schattig, want hij is best mini!). Hij komt van de Glamourama LE van Catrice. Lees verder voor de review.

De verpakking is gewoon leuk. Eenvoudig zwart, maar toch met een leuke graphic erop. Ook het kwastje is handig! Het is niet te groot of te dik, waardoor je een mooi strak lijntje kunt trekken.

Wat wel een groot nadeel is, vind ik, dat de liner niet snel droogt. Of ik ben te ongeduldig natuurlijk ;) Je moet wel zeker een minuut tot twee minuten wachten totdat je kunt knipperen zonder problemen. (Oké, op het plaatje zit het er wel heel dik opgesmeerd, eigenlijk moet je eerst wat liner aan de opening afvegen...)
Helaas is hij ook niet erg smudge-proof. Toen ik er met mijn vinger overheen ging, zat het overal.
Catrice claimt niet dat de liner waterproof is, maar toen ik mijn handen  ging wassen was het lijntje op mijn hand toch meteen bijna compleet verdwenen. Hm, jammer!

Pluspunten:
+ Klein prijsje
+ Kwastje
+ Mooi zwart

Minputen:
- Houdbaarheid
- Droogt volgens mij niet snel genoeg
- Er zit veel liner op het kwastje als je hem uit de verpakking haalt.

Mm, ik moet nog even oefenen...

Kortom: deze eyeliner is niet heel bijzonder, maar als je een goedkope eyeliner zoekt is dit een goede oplossing!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage