11/24/2010

Catrice: Lip Appeal First Kiss

Zoals Floor jullie al vertelde kregen wij een paar weken geleden een superleuk pakketje, een schattig envelopje met twee eyeliners, een oogschaduw en een lipgloss. De lipgloss leek mij geweldig, en dus was die in mijn bezit. Het is een lipgloss uit de nieuwe collectie, lekker nude met veel shimmers. Ik ben niet echt een lipglossmens, omdat ik gewoonweg vergeet de lipgloss op te doen. Maar deze lipgloss helpt misschien voor verandering, ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Wat me opviel toen ik de lipgloss opendraaide was dat hij een applicatortje heeft, die een beetje buigt als je hem over je lippen heen doet. Dat is erg fijn, hij gaat dus een beetje mee met je bewegingen. De shimmers vind ik erg leuk, en ik vind het mooi dat hij zo nude is. Zo is het niet te opvallend, en kun je ook je ogen lekker opvallend maken. Kijk mee naar de swatch op mijn hand.



De lipgloss is redelijk dun. Zoals je op mijn hand ziet is hij echt nude. Je ziet op je lippen dan ook bijna alleen de glittertjes, en geen kleur. Wat ik eigenlijk wel mooi vind.

 lippen zonder lipgloss
lippen met lipgloss

En blijft hij lang zitten? Tsja, ik ben niet echt veel lipglossjes gewend, maar deze lipgloss blijft eigenlijk niet zo lang zitten. Na een uurtje is hij wel weg. Als je de hele dag met lipgloss gezien wil worden moet je dus vaak eventjes opnieuw opsmeren. Ik heb droge lippen, en ik merk wel dat de lipgloss een beetje jeukt op mijn lippen. Ik denk dus niet dat het heel slim is om hem op te doen. Verzorgend is hij in ieder geval niet.

Kopen als: Je op zoek bent naar een goedkoop, nude lipglossje.
Niet kopen als: Je geen zin hebt om elk uur nieuwe lipgloss op te doen, als je niet van nude houdt, en als je droge lippen hebt.

Hebben jullie al iets uit de nieuwe collectie gescoord?

x Marjolein



(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage