11/23/2010

Catrice Long Lasting Eye Liner Pen

Ja, het is wéér eyeliner time. Dit keer geen vloeibare of gelliner, maar een gewone simpele (maar mooie!) blauwe kleur van Catrice. Ik was heel benieuwd naar dit linertje met de lange naam. Catrice heeft, zoals altijd, een leuke naam verzonnen voor het product: 'I Like Blue Mondays'. Benieuwd of ik deze eyeliner ook 'like'? Lees verder om erachter te komen.




























Ik was heel benieuwd naar dit kleurtje. Ik heb al ongeveer zo'n kleur (van Essence, is nu uit de collectie) en ik was benieuwd of deze mij beter beviel dan die andere. Als allereerste ging ik kijken naar het draaisysteem: als  het puntje bijna op is, draai je en dan hoepakee: weer een nieuw, fris puntje.



























Hier zie je al dat er mooie shimmers in het potloodje zitten! En daar hou ik van (a lot!).
Om hem te swatchen smeerde ik hem op mijn hand, en dat ging lekker soepel: het potloodje is lekker creamy, en gelukkig dus niet stroef.


























Wieh, shimmers! Ik vind het een mooie kleur, diepblauw met zilveren en lichtblauwe shimmers erin. Hij dekt helaas niet helemaal, maar met een paar keer eroverheen gaan is het gefixt. Toen ik de liner op mijn oog uitprobeerde, bleef het toch bijna de hele dag zitten. Pluspunt!

Pluspunten:
+ Verpakking
+ Handig in gebruik
+ Kleur
+ Houdbaarheid

Minpunten:
- Dekt niet volledig in één keer

Zoals je ziet: een fijn oogpotlood, zeker kopen! Verkrijgbaar bij de Kruidvat met vijf andere kleuren.

Liefs, Floor


nRelate Posts and Homepage