11/03/2010

Eigen Taart Is Goud Waard

Ik heb nu zo'n leuk boek gekregen, het is van Blond Amsterdam en als je alleen al naar de plaatjes kijkt krijg je water in je mond. Ik ben een enorme zoetekauw, en hou ook erg van bakken. Een boek vol met recepten voor taarten, echt iets voor mij! Ik kan niet wachten tot ik kan beginnen! Als je niet in de verleiding te komen wil staan, moet je niet verder lezen ;)


Het boek bestaat uit 6 hoofdstukken. Je hebt een hoofdstuk met Hollandse taarten, één met hartige taarte en één met Light taarten. Ik moet nu gaan kiezen welke taart ik als eerste ga maken, echt niet makkelijk!


Toen ik het boek doorbladerde kwam ik onderstaand lekkertje tegen. Ik ga denk ik mijn familie ermee verrassen met Sinterklaas, het lijkt me echt een heerlijke taart!

<3

Dit was even een kleine eerste indruk. Uitgebreidde taarten volgen nog, ik ga jullie af en toe laten zien wat ik gebakken heb (als jullie dat leuk vinden).

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage