11/18/2010

E.L.F swatches

Floor heeft jullie een tijdje geleden al haar E.L.F producten laten zien, en nu is het mijn beurt. Toen ik op de webshop iets leuks mocht uitkiezen, koos ik voor deze oogschaduw en nagellak. De nagellak vond ik direct mooi. Die oogschaduw vond ik alleen leuk op internet. Benieuwd waarom? Lees dan maar verder.



Laten we beginnen met het moois. De nagellak, met de naam Burgundy. Deze nagellak zit in een leuk E.L.F potje, maar voordat ik dat potje zag, zat hij in een kartonnen ding. Dat ze het daarin stoppen vind ik echt heel jammer, omdat het er zo een beetje goedkoop uit komt te zien. Dit maakt de nagellak niet minder mooi! Het is een roodbruine kleur met gouden shimmers erin. I <3 it!


De nagellak belooft lang te blijven zitten, en door de vitaminen erin ook nog goed voor je nagels te zijn. Dat eerste is met een topcoat redelijk zo. Het is wat je verwacht van een nagellak van €1, en dan nog een stukje beter. Met base- en topcoat bleef dit schatje 3 dagen onbeschadigd zitten. Een hele prestatie dus!

En dan de oogschaduw, tsja. Op de site leek deze oogschaduw me mooi, met lekker vrolijke kleurtjes. Maar toen ik hem kreeg was die indruk eigenlijk direct weg. Het eerste wat ik dacht was, eerlijk gezegd, 'wat een kinder make-up'. Deze oogschaduw belooft smudgeproof te zijn. Kijk eerst maar eens naar de swatches.

Ja, er zit nog best wat pigment in. Dit is helaas geen mooie pigmentatie, maar hele harde kleuren. Je kunt het moeilijk uitsmeren op je ooglid, en het lijkt inderdaad een beetje op kinder make-up. Smudgeproof is hij een beetje. Na een paar uur zie je wel dat hij iets minder wordt. Maar ik zal deze kleurtjes niet zo snel opdoen.

x Marjolein

nRelate Posts and Homepage