11/21/2010

Hele, hele kleine mini-haul + swatches

Vol goede moed ging ik gisteren op pad naar de Kruidvat om daar (hopelijk) nog een overvol Essence Metallics schap aan te treffen. Maar wat begon als een huppelend schaap eindigde in een verdronken koe. Geen mooi, nog vol schap te bekennen, maar een bijna leeg Denim Wanted schap... Dikke shit.
Daarom sjokte ik maar naar de uitverkoopbakken (die altijd heel verborgen in een hoekje staan, hehe). Maar daar trof ik wél iets leuks aan, namelijk deze twee eenzame Sun Club spulletjes. Voor €1,75 (voor allebei!) nam ik ze gezellig mee naar huis.





Ik begin met de All Over Shimmer (in de kleur Ibiza Sun). Ja, ik heb die voor blondes, maar ik heb nou eenmaal een lichte huid ;) Ik  werd wel even verliefd op de mooie highlighter die erin zit, en vooral daarom heb ik hem ook meegenomen.
Op het doosje staat dat je hem voor op je gezicht, lichaam en op je ogen kunt gebruiken. Op mijn lichaam heb ik nog niet geprobeerd, maar ik durf te wedden dat het heel mooi staat op je schouders of decolleté!

Eyecandy!


















Swatches





Het zijn gewoon gepigmenteerde kleurtjes. Gelukkig zijn ze ook weer niet té gepigmenteerd, want anders had je hele donkere wangetjes gehad!
De laatste swatch zijn alle kleurtjes door elkaar. Maar je kan het vast al raden: nu zit er bruin in het wit, meeh! Volgende keer even beter nadenken, Floor!

'On face'



Huh, wat is dat witte geval daar bij je oog? Ja, dat is een handdoek ;) Ik kwam net uit de douche!




Ik probeerde de highlighter mooi op de foto te krijgen, maar het is een beetje mislukt, haha. 




Hier kun je het al wat beter zien. De highlighter op mijn jukbeenderen, en wat bruin eronder. 


En nu is de lipgloss (in de kleur Golden Toffee) aan de beurt! Hij lag daar zo eenzaam in de bak... I had to take it ;) Mijn mam was mee, en ze had zo haar twijfels. Een bruine lipgloss?


In deze lipgloss zit SPF 6! In mijn achterhoofd weet ik dat deze collectie in de zomer is uitgebracht (maar ik zag hem nog gewoon in het schap liggen in Amersfoort? ;P) dus dan is wat bescherming wel fijn voor je lippies! De lipgloss belooft dat hij je lippen refreshed en dat hij ze weer lekker zacht maakt. Hoe dat refreshing zou moeten voelen weet ik niet, maar mijn lippen voelen inderdaad lekker zacht!
De applicator is ook fijn, hij buigt wat mee zodat je in één zwaai je lippen kunt inkleuren.


Maar ja, nu ben je natuurlijk wel benieuwd naar de kleur, of niet soms? ;)

Oei, wat zijn die gouden shimmers erin toch mooi! Ook geeft de gloss een klein bruin kleurtje af, wat mijn lippen wel wat herfstig maakt. Normaal ben ik niet zo'n fan van lipgloss (vooral niet van roze tinten), maar ik ben blij dat ik deze heb gekocht! Iets te drinken of een koekje overleeft hij nét, maar daarna smeer ik toch weer even bij ;)
De lipgloss ruikt trouwens heerlijk naar toffee / karamel! En laat ik daar nou heel erg fan van zijn...

Hebben jullie iets van de Sun Club collectie in jullie bezit, en zo ja, wat vinden jullie ervan?


Liefs, Floor

nRelate Posts and Homepage