11/26/2010

Home made: Warme wintermuts

Ja, ik ben een omaatje ;) Toen ik met mijn moeder in het wolwinkeltje in het dorp stond kon ik het niet weerstaan om een leuk motiefje uit te zoeken voor een lekker warme muts. Breien kon ik toen nog niet helemaal, want ik had het vorig jaar maar een paar keer gedaan, op een muts met allemaal gaten van de laten vallen steken. Na een klein oefenlapje begon ik met angst aan mijn muts. Wat nou als ik een steek zou laten vallen? Gelukkig gebeurde dat niet. Na ongeveer 4 avondjes breien had ik mijn muts met enorme pompoen al af. Zie hier het resultaat, en ja, ik ben best een beetje trots ;)




Zo kun je dus zelf een hele leuke muts breien, voor ongeveer €9. Ik vind het eigenlijk helemaal niet duur, aangezien ik ook vaak mutsen van o'neill of barts heb gehad, en die zijn wel wat duurder dan €9. Hebben jullie ook al eens iets gebreid?

Kus, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage