11/05/2010

Kruidvat Body Scrub

Een tijdje geleden liet ik jullie al de body butter zien van de Kruidvat Body Fruits collectie. En nu kreeg ik van mijn zusje deze heerlijke bodyscrub, en nu wil ik jullie graag ook deze aan jullie laten zien. Het is echt heerlijk om deze aan mijn uitgebreide-zaterdag-douche-routine toe te kunnen voegen. Eerst lekker body scrubben en daarna mezelf met een dikke laag body butter insmeren. Het is allebei van dezelfde soort vruchten en de geur komt dus ook overeen. Benieuwd naar deze heerlijkheid met een lekker zomers geurtje? Klik dan op Lees verder.


Zoals ik ik hierboven al zei is het een heerlijk geurtje wat je tegemoet komt als je de bodyscrub openmaakt. Het ruikt inderdaad wel een beetje naar Cranberry of Pomegranate. Op de achterkant staat een leuk stukje tekst waarin staat dat als je de tube openmaakt, dat dan plotseling alle wolken van de lucht zijn verdwenen. Beetje overdreven natuurlijk, maar in een badkamer zonder ramen zou je bijna geloven dat het inderdaad zomer is. Heerlijk!



De bodyscrub is lichtroze en er zitten pitjes in van de granaatappel. Je hebt denk ik ongeveer even veel nodig om je lichaam mee te scrubben als normaal om je lichaam in te zepen (als je een beetje het gemiddelde neemt). Het is een lekkere scrub, en niet te ruw. Ik vind het wel fijn als het iets ruwer zou zijn, nu scrubt het goed, maar het kan beter. Het is niet irriterend voor een gevoelige huid, aangezien ikzelf een gevoelige huid heb en nergens last van heb na het scrubben. De scrub bestaat uit natuurlijke producten, zie hierboven voor de exacte ingrediënten. Helemaal overtypen was me nu even iets teveel werk ;)


De scrub is slechts €2,89 dus lekker goedkoop. De verpakking is lekker kleurig en bevat 200 ml. Je kunt de tube onder de douche makkelijk open en dicht maken. Tijdens het scrubben leg ik de tube open op het doucherekje neer. Er komt dan geen water in de tube, maar er blijft wel veel in de dop zitten. Als je hem later weer pakt en open maakt, komt er een straaltje water uit.

Na het douchen ben ik lekker zacht, alleen de geur is alweer bijna verdwenen omdat je na het scrubben nog moet inzepen. De scrub is niet een combinatie van douchegel en scrub dus, maar ik vind het niet erg dat ik nu een extra stap moet doen onder de douche. Je kunt de scrub ongeveer 2 keer in de week gebruiken. Ik gebruik hem één keer in de week. In combinatie met de body butter is hij wel erg fijn!

Hebben jullie een lekkere body scrub? Zoja, welke?

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage