11/25/2010

Nail art: Flowah Powah!


Het is weer eens tijd voor een nailart, want op regenachtige dagen heb ik toch niets leuks te doen! (Behalve breien, lezen en heeeeel veel computeren...) Het was alweer een tijdje geleden dat ik Matte Black van Diamond Cosmetics op heb gehad, maar alleen zwart vond ik een beetje saai. Dus pakte ik mijn nailartpennen er weer bij en kwam ik uit op deze creatie.



Ja, hij is erg simpel, maar o-zo-schattig! Gewoon zwarte nagellak op kwakken, dan witte bloemetjes maken (een andere kleur is ook leuk!) en dan een zwart stipje in het midden. Klaar is je flowerpower nagel! Die van mij ziet er wat somber uit (somber weer, sombere nagels) maar als je wat vrolijkere kleuren gebruikt ziet het er vast ook heel tof uit ;)


























Tot slot ook nog matte nagels, maar ik vind het glanzende effect toch mooier :)


Waah, er zitten glitters in mijn matte topcoat! :P

Liefs, Floor

nRelate Posts and Homepage