12/02/2010

Catrice: Swatches Eyeshadow Grey's Philosophy

Nadat al de lipgloss, eyeliner en eyepencil van de nieuwe collectie van Catrice online zijn verschenen, is er dan nu nog de oogschaduw: Grey's Philosophy. Toen ik dit kleurtje zag vond ik hem direct mooi, zo lekker nude, en paarsig. Hij leek me echt geschikt voor de winter. En benieuwd of dat ook zo is? Kijk dan mee.



De bovenste is met Hema eyeshadowbase, de onderste zonder.

Het is een kleurtje wat vrijwel onzichtbaar is, maar toch zie je op je ooglid een verzorgd kleurtje. Met deze oogschaduw kun je eruit zien alsof je geen make up op hebt, maar er toch nog verzorgd uitzien. Ik vind het een leuk kleurtje, maar ik vind het jammer dat je de kleur niet wat duidelijker ziet... Hij blijft, tot hoever je dat kunt zien, goed zitten. Je kunt hem goed uitvegen en hij korrelt niet. Ik ben super benieuwd naar al die andere prachtkleurtjes uit de nieuwe collectie!

Kus, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage