12/30/2010

Eau de Toilette: Adidas Floral Dream

Interesse in de Maxfactor crème Puff? Klik hier

Met mijn cadeaubon liep ik door de drogist. Dit is wel leuk, en dit ook wel, kiezen was erg moeilijk. Tot ik dit geurtje zag, die precies in het budget van mijn cadeaubon kon: €8,99. Een lekker neutraal, vrouwelijk geurtje die me gelijk aansprak. Benieuwd naar dit goedkope en lekkere geurtje? Lees dan maar verder.




Drie soorten stonden er van deze adidas geurtjes in de drogist, een blauwe, een groene en een roze. Tientallen van die papierdingetjes gingen er langs, waardoor ik op een gegeven moment niet meer naar de geur keek, maar eerst naar de prijs, en daarna pas naar de geur. Dit geurtje sprak me direct aan. Echt mijn geur, niet te sterk, maar wel lekker aanwezig.
Hij is een beetje fruitig, bloemig en lekker fris. Even spieken bij de ingrediënten...

De ingrediënten (Waarmee de geur duidelijk wordt gemaakt)
Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Aqua.





Dat ik het geurtje fris vind ruiken klopt dus wel, best wel zomers, als je naar de ingrediënten kijkt.
Ik pak dit geurtje vaak even om op te spuiten. Ik ben dan ook blij dat ik niet voor één van zn broertjes ben gegaan, die naast hem stonden in de drogist.

Maar het is en blijft een eau de toilette, dus de geur blijft niet heel lang hangen, na een uurtje of 3 moet je even opnieuw opspuiten.

Voor een flesje van 30 ml heb ik €8,99 betaald. Je hebt ze ook in grotere uitvoeringen, maar ik weet eerlijk gezegd niet wat die kosten.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage