12/04/2010

Een raar begin van een vrijdag.



Jawel, mijn lieve fietsje ;) Ik heb even een oudere foto gebruikt omdat ik het snoertje van de camera even niet kon vinden...

Aan de ontbijttafel smste ik Floor: Zullen we met de bus gaan? Het antwoord kwam snel: Ja man! Dus liep ik tien minuten door de verse sneeuw, krakend onder mijn voeten. Bij de bushalte aangekomen bleek ik de eerste te zijn, veel te vroeg weggegaan dus. Maar al snel kwam er een grote groep aan, en de eerste bussen kwamen langs de halte: propvol. Floor en ik zijn slim, dus besloten te wachten tot er een lege bus zou komen, en die kwam er al snel. Zittend in de bus zaten we te kijken naar mensen die 'gezellig' aan het praten waren, in ieder geval de één tegen de ander. De ander zat te pingen met haar Blackberry. Toen we op school kwamen keken we vol hoop naar de lankrant, het televisiescherm waarop de absente leraren verschijnen. En jahoor, er viel iets uit.. Maar niet diegene waarop we gehoopt hadden, maar het eerste uur viel uit. Wanhopig zijn we toen maar in de mediatheek gaan zitten, met een duf en moe hoofd, eraan denkend dat we nu nog in bed hadden kunnen liggen. Nu is het gelukkig lekker weekend, schaatsen, en pepernoten bakken, en morgen Sinterklaas. Prettig weekend, en fijne Sinterklaas allemaal!

xx Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage