12/18/2010

Essence: Metal Battle

En aan mij de eer om het laatste Nagellak Marathon artikel te schrijven. Dit lakje is uit de Essence Metallics lijn, maar is niet zoals zijn broertjes magnetisch. Let daar dus wel op als je dit lakje nog wilt inslaan. Gister was trouwens ook eindelijk Metallics bij Kruidvat in onze woonplaats, de rest had ik al eerder gekocht bij de Kruidvat waar ik op school zit, maar oké, niet belangrijk. Kijk gewoon verder. Oja, trouwens, de foto hieronder is even een experimentje, omdat ik iets nieuws ontdekt heb bij het fotobewerkprogramma. ;)



Dit lakje kreeg ik op school toen we Sinterklaas gingen vieren. Er zat ook een magneetje bij, maar die werkt hier dus helemaal niet mee ;) Maar oké. Het kleurtje vind ik erg leuk. Echt zwarte nagellak trekt mij persoonlijk niet zo, maar omdat hier grijs/zilveren glittertjes inzitten krijgt het een erg leuk effect, en lijkt het in het licht echt op metaal. Ik heb de foto's van dit lakje te laat gemaakt, waardoor hij al een beetje gechipt heeft op deze foto. Hij chipt trouwens vrij snel, na twee dagen is hij, zelfs met topcoat, al niet mooi meer.




Wat vonden jullie van onze nagellakmarathon? Voor herhaling vatbaar of liever eenmalig? En welk exemplaar viel voor jullie echt op?

Veel liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage