12/31/2010

Essence: Must Have

Oei, ik kwam er net achter dat ik de verkeerde naam in de titel had gezet! Nu is het weer gefikst ;)


Joechei! (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) Nailpolishtime! Dit keer is Essence weer aan de beurt. Ik bemachtigde tijdens de sale dit mooie lakje, die jullie al hier gezien hebben. Maar... toen stonden er nog geen swatches bij. Dus. Waar zijn die swatches? Nou, hier komen ze ;)



Ik vind dit één van de mooiste lakjes die ik heb. Ik hou van donkere kleuren! In dit kleurtje zitten ook nog eens mooie shimmers, en die vind ik ook niet verkeerd ;) Dit mooie exemplaar dekte volledig in twee laagjes. Dit is zeker een lakje wat je moet hebben! (Of in ieder geval, een soortgelijke ;) Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee.


Maar nu, lieve meiden, niet schrikken: mijn mooie, lange nagels zijn er allemaal weer af. Nieuw jaar, nieuwe start dacht ik. En ja, wat ziet het er raar uit. Mijn elegante (uchuch), statige nagels zijn nu korte stompjes. Tegen alle regels in heb ik ze er gewoon, woepsa, afgeknipt. Want vijlen, dat zou wel heel lang duren... ;) Ze zien er nu heel zielig uit, maar ik kan nu wel weer beginnen met sparen, niet waar?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage