12/21/2010

Essence Quattro Eyeshadow: Copper Rulez!

Jippiee, wat hou ik van acties. Normaal koop ik bijna nooit iets, maar als er maar even iets in de sale is ben ik erbij. En zo profiteerde ik ook weer van de 2 +1 actie die bij de Kruidvat geldt voor Essence. Ik bemachtigde dit gave paletje in Copper Rulez! en in dit artikel krijgen jullie swatches en EOTD's te zien!


























Oeps, ik had stiekem al geswatched voordat ik de foto's maakte ;)




























Wiejooh! Stuk voor stuk vier mooie, bij elkaar passende kleurtjes plus een bruine gelliner. Veel meer heb je niet nodig voor een mooie ooglook! Oké, tijd voor swatches:



























Oef, wat zijn het stuk voor stuk mooie kleurtjes zeg! Zoals jullie misschien wel weten hou ik van neutraal, en dit past precies in dat hokje. Zie je ook hoe goed de gelliner gepigmenteerd is?
Ik was toch wel benieuwd hoe deze mooie kleurtjes er op mijn oog uit zouden zien, dus heb ik ze gelijk op mijn oog gesmeerd.




















































Hebben jullie al wat van de Metallics lijn bemachtigd, en wat vind je ervan?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage