12/15/2010

HEMA nr. 08



Dit is de allerlaatste nagellak die Patrick aan mij heeft gegeven. Maar dat betekent niet dat hij het minst mooi is: last but not least zeggen de Engelsen dan ook ;)
Geen blauwe lak dit keer, maar een mooie paarse met hier en daar fijne glitter erin. Pretty! Ik had dit lakje al eens eerder gezien, en na lang peinzen wist ik het weer: ik had dezelfde een keer cadeau gedaan aan mijn mama ;P Nou is mijn moeder niet heel erg van de nagellak, dus zag ik het lakje niet vaak meer terug. Maar nu kon ik hem zelf ook proberen!




Dit exemplaar dekte bijna helemaal in twee laagjes, en dit was voldoende. Als je goed kijkt, kun je alle mooie (soort gouden) glitters zien zitten. Echt een klein feestje op je nagels!


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage