12/11/2010

HEMA nr. 09



Waahjoo, wat een eer dat ik ons tweehonderste bericht mag schrijven! En dan is het ook nog ééns het eerste nagellakje van onze 'Nagellak Marathon'! Jullie hebben het waarschijnlijk gisteren al in het artikel gelezen dat we een achtdaagse marathon gaan houden, met alleen maar nagellak. Dat wordt nagellakremover inslaan...

Maar goed, het eerste lakje heb ik deze week gekregen toen we op school Sinterklaas vierden (ja, laat!), samen met nog drie anderen. Ik vind dit een heel mooi kleurtje om mee te beginnen!

Auu, droge handen!
Oei, wat heeft Patrick (die heeft deze lakjes voor mij gekocht) toch een goede smaak! ;P
Ik hou op de een of andere manier erg van blauwe nagellak, en dit is een shade die ik nog niet had. Het is een lichtblauw met nog lichtere shimmers erin, heel mooi!
Wat ik wel een nadeel vind is dat hij ongeveer drie laagjes nodig heeft om te dekken. Nu denk je misschien, wat kan Floor toch zeuren, maar ik vind drie laagjes eigenlijk teveel. Dat droogt zo langzaam!
Toch maakt het me eigenlijk niet meer uit, want als ik naar mijn nagels staar krijg ik kriebels in mijn buik...


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage