12/13/2010

HEMA nr. 10

Ik snap niet waarom dit lakje me nooit is opgevallen in de Hema. Nu ik heb eindelijk op mijn nagels heb, zie ik pas hoe mooi hij eigenlijk is! Ik heb het over nr. 10, een donkerblauwe lak met een lichtere shine eroverheen. Hij dekt in ongeveer twee laagjes, maar voor de zekerheid heb ik er toch nog een laagje overheen gedaan.



Dit lakje doet me erg denken aan Diamond Cosmetics Metallic Blue, maar deze is toch veel donkerder, en ik denk dat ik deze ook ietsiepietsie mooier vind ;) In het licht heeft hij een frosty finish, maar normaal zie je een een lichtere shade glans eroverheen. Supervet! Hij doet me denken aan een mooie, heldere nacht... Po√ętisch, Floor!


Vergeet trouwens niet nog vragen in te sturen voor onze Q&A!


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage