12/14/2010

HEMA Nr. 210

Dit schatje heb ik nog niet aan jullie laten zien, maar ik heb hem ook nog niet zo lang. Ik vind de nagellakjes bij de HEMA altijd geweldig, lekker goedkoop en de kwaliteit is ook best. Dit lakje dekte zelfs in één laagje! Ik hou wel van roze of paarse nagellak, en dit is een mengeling van die twee, hoewel ik dat op de foto niet zo best erop kon krijgen. Nouja, geniet maar mee met dit leuke lakje.




Op de foto kun je helaas niet erg goed zien dat hij een beetje paarsig is. Ik vind dit echt een ontzettend leuk kleurtje! Zoals ik al zei is HEMA nagellak echt goedkoop, en ook nog eens goed. Hij kost namelijk €2,50. Bij dit lakje had ik al vaak staan kijken in de HEMA, maar op de een of andere manier kocht ik hem steeds niet. Maar toen ik er voor de zoveelste keer naar stond te loeren besloot ik hem gewoon te kopen.


x Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage