12/06/2010

Let it snow, let it snow...

Ja, please let it snow again, want hier is alles weer aan het smelten. Ikzelf ben een grote fan van sneeuw, dus kom maar op met de dwarrelende witte pareltjes! Om wel in de stemming te blijven ging ik bezig met een nailart. Een totaal experiment, want ik had geen idee wat ik ging maken voordat ik begon. Maar uit mijn nailartbedenkmachine rolde deze sneeuwige nagels. Wanna see more? Lees dan verder.




Jullie hebben vast wel eens gehoord van spongen. Met een sponsje nagellak in elkaar overlaten lopen, is dat. Zoals je ziet heb ik er geen kleur onder gedaan, maar gewoon een basecoat (Trind Nail Repair). Daarna knipte ik een keukensponsje in vier delen, en op een daarvan heb ik Choose Me van Essence gekwakt. Daarna begon ik met 'stempelen', zo in het niets. Toen ik alle nagels gedaan had vond ik het nog een beetje kaal, dus daarna pakte ik nog een Nail Art Pen (ook van Essence) erbij en begon nog wat sneeuwvlokjes te tekenen. Klaar!






Oeps, een beetje geknoeid. Mijn nagels worden trouwens ├ęcht lang. Komt door mijn goede, ouwe vriend Trind  ;) 


En oh ja, voordat ik het vergeet: hebben jullie allemaal een fijne Sinterklaas gehad?

Liefs, Floor

nRelate Posts and Homepage