12/07/2010

Mijn 'Elke-dag' producten

Vandaag ga ik jullie laten zien welke make-up en welke verzorgingsproducten ik elke dag gebruik. Natuurlijk varieert het wel van dag tot dag, maar dit zijn de producten die ik meestal trouw gebruik. Kijk mee.




Als eerste de oogmakeup producten. Natuurlijk gebruik ik elke dag mascara, 'The Falsies' van Maybelline. Ook gebruik ik altijd een oogpotloodje voor onder mijn oog, meestal deze paarse van Essence, die je ook al kon zien in dit artikel, schrik niet, het is van een hele tijd geleden, en je kunt wel zien dat wij in 2 à 3 maanden toch een stuk beter zijn geworden ;) Verder gebruik ik niet elke dag oogschaduw, maar toch wel vrij regelmatig. Ik ga meestal voor een redelijk naturel kleurtje, dus wordt het meestal mijn Kiko oogschaduwtje of de 'Baked Eyeshadow' van Essence. Verder een kwastje van de Hema.


Dan de lipproducten. Ik heb altijd snel droge lippen in de winter, en omdat dat heel vervelend kan zijn om dan zonder lippenspul te zitten heb ik altijd twee dingetjes in mijn schooltas: Een Vaseline versie, en een handige lippenbalsem (Ik heb geen idee van welk merk...). De Vaseline gebruik ik voor als ik echt hele droge lippen heb, die verzorgt heel goed. De lippenbalsem gebruik ik gewoon als verzorging. Het is fijn om iets op je lippen te hebben vind ik.


En de anti-droogheid spulletjes. De welbekende NIVEA créme, die ik elke dag op mijn hele gezicht smeer. Het helpt ook tegen de kou op de fiets. En de Essence Handcréme, tegen droge handen.



Als laatste nog een deodorant van Nivea, niet te sterk en niet prikkend. Ik kan niet zo goed tegen deo's met veel parfum à la Vogue, Fa of 8x4. Deze deodorant voldoet helemaal aan mijn eisen!

Wat zijn jullie favo dagproducten? 
x Marjolein

nRelate Posts and Homepage