12/27/2010

Pin-up Girl!

Och, Kerst is alweer bijna voorbij... maar toch wilde ik jullie mijn feestoutfit nog laten zien. Ik had het vrij basic dit jaar, zonder printjes en zonder hele erge bijzonderheden. Maar tóch erg feestelijk. Make-up: rode lippies en mooie eyeliner (toch nog ietsjes bobbelig ;). Dit jurkje (herinner je hem nog? Zalando!) heb ik op allebei de kerstavonden gedragen. Ik droeg het samen met een maillot van de Hema (die nu al vol gaatjes zit!) en een riem die ik bij de Coolcat in de uitverkoop had gescoord. En om het af te maken: een bloemenhaarclip van de H&M.


Toen had ik wel de smaak te pakken, en ging ik dus voor model spelen. Spélen, want écht model zijn, daar ben ik niet zo goed in ;)

































































Hebben jullie een fijne kerst gehad? En zijn er nog leuke kadootjes uitgepakt? ;)


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage