12/29/2010

Shoppie doen.

Ja, oké. Ik kan me dus niet inhouden wanneer er sale is. Dus heb ik wéér wat gekocht! Oh my God, ik moet afkicken. Maar goed, wát heb ik ingeslagen dit keer? Essence, Essence, Essence. Ja. Gimme swatches baby!

Ik begin met een mono-oogschaduw in Party All Night.































Ik was op zoek naar een gouden oogschaduw (voor Kerst), maar die kon ik niet vinden, *snik*! Dit was nog  de meest gouden die ik kon vinden, dus... dan die maar ;) Hij neigt naar bruin, met een bronzen tintje. Hij is mooi metallic (dat is waar ik van hou) en dan zit er ook nog zo'n mooie graphic in de oogschaduw!

Daarna viel mijn oog op dit oogpotloodje. Ik ben erg fan van de Kajal Pencils van Essence, vooral omdat ze zo lekker creamy zijn! Dit kleurtje had ik nog niet eerder gezien. Het is een taupe (toop, haha) slash grijs kleurtje. En laat ik die kleur nou eens heel mooi vinden ;) Door het potloodje zit ook nog een kleine shine. Very pretty! De kleur heet Behind the Scenes.






































Oké, hierna moet ik even niks meer kopen. Ik wil tenslotte sparen voor mijn eigen spiegelreflex (Canon EOS 500, please be mine)! Maar goed, dat even ter zijde, het laatste wat ik heb gekocht is natuurlijk: nagellak. Het is van de Multi Dimension lijn en hij heet Must Have. En een must-have it is! Donkergrijs met mooie shimmers... Zucht. Swatches hiervan volgen nog!


Hebben jullie nog geprofiteerd van de sale?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage