12/04/2010

Waah!

Wow! Herinneren jullie je nog de Sinterklaas winactie van Zalando? Parapapapa.... I won! Vanmorgen kreeg ik een mailtje in mijn inbox dat ik de waardebon van €150 euro gewonnen had mijn mijn gedicht. Unebelievable!

Dit stond er in het mailtje. Ik moest het tien keer overlezen voordat ik besefte dat ik de hoofdprijs had gewonnen!

Beste Floor,

Gefeliciteerd! Jij bent uit de 189 inzendingen verkozen tot beste Sinterklaasdichtster. In de loop van de avond zal jouw gedicht in onze nieuwsbrief en op onze website gepubliceerd.

Je hebt natuurlijk ook de 150 euro voucher gewonnen, deze sturen we je in de loop van de komende week op.

Gefeliciteerd namens het hele Zalando-team en nog een fijne Sinterklaas toegewenst!
Ieh! Nu moet ik natuurlijk gaan beslissen wat ik moet gaan kopen... Ik dacht aan een winterjas, want die heb ik wel nodig met dit koude weer! Helaas is mijn droomtas (uit het vorige Zalandoartikel) te duur voor €150 euro...

Liefs, Floor

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage