1/31/2011

Back to Neutral

Yay, het is weer EOTD time! Als jullie ons blog al wat langer lezen weten jullie wat er aan de hand is als ik een EOTD plaats... ;) Eigenlijk schaam ik me nu superdood, omdat het ook nog niet eens bijzonder is: gewoon een neutrale look met shimmer, waar ik heel erg van hou! Hopelijk hebben jullie daar nog niet genoeg van gehad ;)



Voor deze look gebruikte ik de eerste twee kleuren (die onder elkaar) van het befaamde Storm palette! Ik vertelde al dat je veel kanten op kan met dit palette, zowel neutrale en heftige looks zijn mogelijk. Toch ging ik weer voor neutraal, en daar kwam deze simpele EOTD uit.

De bovenste twee kleuren gebruikte ik.

Het spreekt bijna voor zich: de lichtere bronze kleur over mijn hele ooglid, en de bruine kleur in mijn crease. Verder gebruikte ik nog een highlighter van Essence, mascara van Catrice en een gelliner van E.L.F. (op mijn waterlijn). Easiepeasie toch?



I promise dat de volgende EOTD weer spannend zal zijn. Misschien donkerblauw met zwart...? Of toch donkergroen? Zeggen jullie het maar!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage