1/15/2011

Catrice: Hip Queens Wear Blue Jeans

Hip Queens Wear Blue Jeans... Tsja, ik hou erg van spijkerbroeken, en ook van BLAUWE spijkerbroeken. Daarom nam ik dit kleurtje mee, en natuurlijk omdat ik de kleur, de glitters, en de prijs erg leuk vond. Dit kleurtje vind ik echt een winter/voorjaars kleurtje, want voorjaar, dat begint het ondertussen al een beetje te lijken. Blauwe lucht, iedereen die vrolijker is, en of course de zon die je op de terugweg van school naar huis verwarmt. In ieder geval, dit kleurtje vind ik erg leuk, en kijk daarom maar even mee naar de swatches!






Met flits, zie je die mini-glittertjes ?

 Zonder flits.

Ach, wat kan ik nog meer over dit leuke lakje zeggen? Het is gewoon net als andere Catrice lakjes een toppertje. En de naam vond ik ook erg origineel, zoals wel vaker bij Catrice... ;)

Love, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage