1/04/2011

Catrice: Oogschaduw Gilbert's Grapefruit

Ik liet jullie een tijdje terug al Grey's Philosophy van Catrice zien. Die oogschaduw is me wel bevallen, en daarom besloot ik nog even een kijkje te nemen bij de Kruidvat, waar toen ook nog eens 1+1 gratis was. Ik zocht een leuk, redelijk nude kleurtje voor de kerst, ik had al wel nagedacht over een zachtroze kleurtje. En jahoor, in het schap van Catrice lag dit schatje, die ik direct meenam. Zie in dit artikel de swatches van dit schattige, niet-te-opvallende-maar-wel-prachtige oogschaduwtje van Catrice.


Tsja, het is precies hetzelfde als de andere oogschaduw eigenlijk. Hij blijft met oogschaduwbasis de hele dag goed zitten, en het kleurtje is supermooi. Ik pak hem vaak eventjes voor een simpele look. Kijk maar gewoon mee naar de swatches...


Wat moet ik nog meer zeggen? ... Hij is gewoon mooi, en behoort vanaf nu tot een van mijn favoriete oogschaduwtjes. 

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage