1/07/2011

Dol op dots!

'Hé, satéprikkers,' dacht ik toen ik stiekem op zoek was naar boterhamzakjes... 'Daar kan ik wel wat mee!' Ik had laatst op Nailoholic een vet gave nailart gezien met stipjes, en ik dacht, dat wil ik ook wel eens proberen! En toen ging ik dus aan de slag met Nothing Else Metals van Essence, Oh Tiff! van Diamond Cosmetics en met London's Weather Forecast van Catrice. Stuk voor stuk hele leuke kleurtjes!

Ik krijg de foto's niet scherp meer! :O



Satéprikkers zijn dus eigenlijk heel handig! Toch prefer ik dottingtools denk ik (ik heb ze nog nooit gebruikt!)...


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

PS: Al gezien dat het blog weer helemaal veranderd is? :D Duurde weer lang voordat alles lukte (hè hè...) maar nu ziet het er weer lekker frissig en lenteachtig uit! Want winter heeft voor mij nu wel weer lang genoeg geduurd...

nRelate Posts and Homepage