1/17/2011

Dove Bodylotion

Ik zat in het rond te kijken, op zoek naar iets om te reviewen. Tot ik deze bodylotion tegenkwam, die eigenlijk van mijn moeder is. Stiekem gebruik ik hem nu de hele tijd, en heb ik hem een beetje ingepikt. Benieuwd waarom? Lees dan verder.




Ik heb een gevoelige huid, schilverig, droog en jeukerig door de hoge verwarming. Ik heb dus in ieder geval iets nodig wat niet gaat jeuken, en waar ik alleen maar meer bultjes en alles door krijg. Dus probeerde ik deze bodylotion op mijn armen en op mijn benen.

Als eerste natuurlijk de verpakking, die vind ik wel leuk, maar niet heel denderend (ofzo). Maar bij een perfecte verpakking denk ik direct aan veel kleurtjes enzo, en ik weet niet of de rest van Nederland daar zo blij mee is ;) Maar je kunt wel direct aan de verpakking zien dat het iets verzorgends is, dus dat is wel een goed iets.

Oké, op naar het product. Als je de fles op de kop houdt komt er direct wat uit, doordat het redelijk dun is. Dit is soms een nadeel, bijvoorbeeld als je daar niet op verdacht bent, en wild met de fles heen en weer gaat schudden (ik heb het natúúrlijk niet over mezelf ;)). Maar verder is het wel fijn dat er makkelijk iets uit de fles komt, en dat je het in een paar keer smeren over je hele arm/been/buik/rug of wat dan ook hebt gesmeerd.

Als ik na het douchen met mijn badjas naar mn kamer loop, is het al vrijwel helemaal ingetrokken. Superfijn dus, dan hoef je niet een hele tijd te wachten en kan je het gewoon de hele week door gebruiken (ik heb nooit zin om nog eerder op te moeten staan om bodylotion te gebruiken...).

Mijn huidje voelt superzacht nadat ik haar heb ingesmeerd met de bodylotion, ook krijg ik geen jeuk of wat dan ook ervan.

Voor mij is dit dus een goede bodylotion, maar in de winter is het misschien ook wel fijn om een iets dikkere te gebruiken, zoals een body butter.

Trouwens, vinden jullie het leuk als ik ook een keertje een roomtour ga doen? Ik heb niet echt een geschikte camera om te filmen, maar het zou wel lukken denk ik...

Liefss, Marjolein


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage