1/19/2011

Essence: Eyeliner Buddy Bear

Vandaag even lekker een eyeliner ;) Trouwens, ik ben op dit moment erg happy want: Ik heb een winactie bij Frauke gewonnen, en Floor en ik hebben een enorm pakket van Oh My Gosh gewonnen :) Laat die pakketjes binnenkort maar komen! ;) Dat betekent dus ook weer veel blogmateriaal, dus nog even volhouden, en dan komt er weer een enorme inspiratie-explosie...
In ieder geval vind ik deze eyeliner, die hetzelfde heet als het lakje die Floor laatst al liet zien, er erg leuk uitzien. Maar is hij ook mooi, blijft hij goed zitten of wat dan ook? Kijk dan verder.




Ja, het is best een goed dekkende eyeliner. Na twee laagjes ziet hij er zo uit op mijn hand. Ik kan met dit kwastje een erg recht lijntje trekken, helemaal strak tegen mijn wimperrand. Ik vind het kleurtje echt erg leuk, wel bijna zwart, maar door de donkerblauwe shimmers is hij toch erg bijzonder. Wat een nadeel is is dat hij erg snel uitgeveegd wordt. Jammer, want je kunt dus totaal niet veilig in je oog wrijven... Hij is dus niet erg smudge-proof. 
Gelukkig maakt het kleurtje het wel helemaal goed, dus hij komt door mijn voorrondes heen ;)

xx Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage