1/14/2011

Essence: Green Grass

Oh maa Gawd! Toen ik de persfoto's van Essence zag wist ik dat ik deze moest hebben. Wat een Floor-kleur, dacht ik. En it sure is! Kijk maar mee naar de swatches.



Dit lakje dekte in twee laagjes, en lakte zoals zijn broertjes erg fijn. Ik ben erg te spreken over de lakjes van deze lijn! De kleur van de tweede foto komt het meest overeen op die van mijn nagels.


Maar ik ben nog niet klaar! Als het kleurtje me wat gaat vervelen (jaa, omg!) dan ga ik vaak nailarten. En dit keer alweer stipjes (die vind ik gewoon zo leuk :D), maar mét een strikje! Ik gebruikte alweer Oh Tiff!, en een Essence nailartpen.



Ik kreeg meteen een ideetje voor een nailtutorial! Zouden jullie hier een tuut over willen zien? Zet het in de comments!
Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage