1/08/2011

Essence: I Love This City

Jeej,eindelijk was het gister zover; Floor en ik gingen na school een tripje maken naar het Kruidvat, om wat leuke dingen uit de 'I Love Berlin' collectie. Ik nam direct dit schattige roze exemolaar mee, samen met een eyeliner waarvan de swatches ook nog volgen. Deze collectie keek ik erg naar uit, omdat ik vorig jaar ook een trip naar Berlijn heb gemaakt, en oh wat is dat een prachtige, bruisende stad. Genoeg gepraat, op naar de swatches!




Een pic uit Berlijn! Dit zijn Buddy Bears, daar is ook een lakje van deze lijn naar vernoemd.

De kleur vind ik echt erg mooi, op de een of andere manier is het niet zo standaard roze, maar roze met een stoere 'twist' ofzo ;) Ik heb op dit moment niet zulke lange nagels, wat bij deze kleur ook mooier is denk ik. Pittig roze, en lekker girlie tegelijk.



De dop vind ik erg leuk, zo mat met 'I love Berlin'. En  de naam 'I Love This City' past volledig bij mijn gevoel over Berlijn. Ik ben al in een aantal steden geweest, maar Berlijn is toch mijn favoriet tot nu toe. En voor €1,80 vind ik dit kleurtje echt erg goedkoop. Hij dekt eigenlijk in één keer, en droogt ook redelijk snel. Wat een nadeel is vind ik dat de lak best vloeibaar is, waardoor je snel teveel op je nagel aanbrengt... Maar verder is dit een toppertje!

Kus, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage