1/09/2011

GOSH Velvet Touch Lipstick - 128 Mocha

Ai. Zoals jullie gisteren al konden lezen in het artikeltje van Marjo waren wij naar de Kruidvat geweest en wezen shoppen. Natuurlijk heb ik ook wat gekocht van de I Love Berlin-lijn, maar mijn oog viel ook nog op iets anders in de kortingsbak... Een bruine lipstick, aah! Maar, tot mijn grote schrik én verbazing, bleek het een tester te zijn en geen gewone lipstick. Oh noes! Toch ging ik ermee naar de kassa, en weer schrik en verbazing, ze gaf me de lipstick gewoon mee! Ik hoefde er niks voor te betalen, als ik haar maar wel beloofde om hem thuis goed schoon te maken. No problem baby! Dus, is deze mooie kleur nu in mijn bezit.





Natuurlijk had ik hem in de winkel al op mijn hand al geswatched, en ik dacht: joepie! Want naar deze kleur was ik al eventjes op zoek.


De lipstick heeft een mooie shine, en hij blijft ook nog best goed zitten: hij overleefde een maaltijd bijna helemaal! Ik vind dit een hele mooie kleur, en het is een prima lipstick om overdag te dragen. Ik ben heel blij!
Oh, en de verpakking vind ik ook mooi. De originele verpakking is zonder dat onderste stuk. Ik vind het heel mooi dat de verpakking mat is, maar het middenstuk glanzend. Good work! Oh, en toch nog een minpuntje: de geur. Typisch lipstick! Jammer, maar er valt mee te leven ;)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage