1/25/2011

Klik-klik-klik!

Ja, dat hoorde je bij mij thuis these days. Het is dan wel toetsweek, maar er is nog genoeg tijd om foto's te maken ;) Ik ben weer flink bezig geweest, en er zitten verschillende dingen tussen. Portretten (ja, van mezelf dus, hehe), macro's en ook wat rare foto's. Je bent gewaarschuwd! Ik baal wel trouwens dat ik de foto's nu niet meer zo groot kan doen. Nou ja, het kan wel, maar dan zitten de foto's half in de sidebar helaas... Weet iemand hoe ik het blok wat groter kan maken?
Als je de foto's groot wilt bekijken, kun je erop klikken.

Handen omhoog of ik schiet! Whoehahaaha.

Mijn schrift voor Nederlands, hihi.
Ieww, een navel! Hahaha.

Zielig clown mensje ( ik dus ;)

Beugelbek!

Dit is de allerraarste ;)

Nerdish!

Feedback kan ik gebruiken! Ik probeer altijd alles zoveel mogelijk te perfectioneren. Oh, en ik ben trouwens aan het sparen voor een spiegelreflex, de Canon EOS 500d genaamd. En het zal nog wel even duren voordat ik hem in mijn bezit heb, want hij kost namelijk (oef) €520 euries... Pijnlijk voor mijn bankrekening, maar ik zal geduld moeten hebben!
Nog even wat filmpjes. Deze beauty kan namelijk ook hele mooie HD filmpjes opnemen! 



Als ik ook zulke macro opnamen wil maken zal ik wel een betere lens erbij moeten kopen, maar eerst ga ik het even doen met de standaard lens die erbij zit. Het is in ieder geval al een hele verbetering met het digitale cameraatje van mijn moeder! ;)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage