1/28/2011

Kruidvat Hand- & Nagelcréme

Verward stond ik laatst bij de handcrémes te kijken van de Kruidvat. Ze waren afgeprijsd voor €1 en dus wou ik er graag eentje meenemen. Maar welke moest ik nou in vredesnaam kiezen, je had Rozenhandcréme, Nachthandcréme, SOShandcréme, Stopagehandcréme, en de variant die ik heb gekocht, want die naam leek me het veiligst... Ik kocht hem omdat mijn oude Essence handcréme bijna op is, het heeft lang geduurd maar ik heb dan ook niet erg veel gebruikt, behalve in de laatste weken, toen ik hem 2 keer in de week opsmeerde. Nouja, whatever, lees gewoon verder.



De verpakking vind ik leuk! De paarse kleur like ik very much, en dat handje vind ik er cool bij staan. En natuurlijk was het prijsje ook niet erg vervelend voor een handcréme, je had deze trouwens ook nog in een 200 ml tube, maar omdat ik niet zeker wist of ik hem fijn zou vinden, en omdat ik het leuk vind om vaak iets te testen voor Sweethippos, nam ik toch de kleine mee.




Hij ruikt gewoon lekker, niet te sterk en niet te slap. Maar hoe hij ruikt weet ik niet precies. Op de achterkant van de tube staat dat je hem vaker op een dag kunt gebruiken, wat natuurlijk meestal wel kan, maar toch is het niet slim om het té vaak te doen, want dan krijg je een dunne huid.

Nieuwsgierig kneep ik in de tube, wachtend naar wat komen ging. Heel stiekem had ik gehoopt dat de créme ook paars zou zijn, haha. De créme is gewoon veilig wit, zonder veel poespas. Een dikke klodder trekt snel in, waardoor het ook niet erg is om hem tijdens een korte pauze even op te smeren. Een toets maken met créme handjes is niet zo fijn ;) Soms heb ik ook  gehad bij een handcréme dat het lijkt alsof je handen ingesloten worden, of hoe je dat ook noemt, zuurstofloos. Hierbij is dat ook totaal niet zo. Het liefst zou ik hem de hele dag opsmeren, omdat mijn handjes zooo lekker zacht ervan worden, maarja, dat is een beetje teveel van het goede vrees ik...

Welke handcréme gebruiken jullie?

x Marjolein

Joepiejee, de toetsweek is alweer voorbij. Overleefd, hopelijk zonder al te veel onvoldoendes ;)

 (sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage