1/11/2011

Marjolein's Nailpolish

Ik kon me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst mijn nagellakstash aan jullie heb laten zien, dus waarschijnlijk is dat al weer heel lang geleden. Tijd voor een update dus. Ik heb even gezocht wanneer ik voor de laatste keer mijn stash liet zien, en dat was in juli, ongeveer een halfjaar geleden dus. In die tijd heb ik echt enorm veel nagellak erbij gekregen. Kijk mee naar mijn geliefde nagellakjes.

In een halfjaar heb ik 20 kleurtjes erbij gekregen, maar heb ik ook erg veel weggegooid. Mijn stash telt nu 34 kleurtjes, waar ik erg trots op ben, maar ik zou er natuurlijk nog veel meer bij willen hebben!


Blauwe kleurtjes: Catrice-Hip Queens Wear Blue Jeans, Trind-CC135, Hema-10, Kiko-299, Kiko-295, Safari-261, Hema-09


Paarse lakjes: Rimmel-Blue My Mind, Safari-63, Essence-Dress To Party, Essence-Break Through, Essence-The One And Only, Trind-CC134, Essence-Frostbite, Kiko-245.

Rode kleurtjes en een paar verdwaalde roze: Rimmel- Coralicious, Kiko-241, Hema-202, Essence-So Glamourous.

Lief roze lakjes: Kiko-257, Hema-03, Hema-210, Safari-157, Gosh-Flamingo, Essence-I Love This City.

Overgebleven kleurtjes: Catrice-From Dusk To Dawn, E.L.F-Burgundy, GOSH-Peachy, GOSH-Yellow Bombay, Essence-Trendsetter, Kiko-303.

Topcoats, Basecoats & Essence Metallics: Essence-Copper Rulez, Essence-Metal Battle, Hema-Matte Topcoat, Hema-Basecoat, Hema-Topcoat (Die roze is geworden ;P) Essence-Dry Drops.


Zoals jullie zien niet erg weinig, maar vergeleken met andere beautybloggers erg weinig... Ik blijf gewoon sparen, kopen en van nagellak houden en dan komen er vanzelf meer!

Kusje, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage