1/26/2011

Oogschaduws à la Marjolein

Ik liet jullie laatst al mijn nagellakstash zien, en ik dacht dat jullie misschien ook wel een keer mijn oogschaduws wilden zien. Als ik dat verkeerd gedacht heb word ik vanzelf overladen met negatieve reacties, dus dat zie ik dan wel weer ;)
Mijn stash bestaat uit 14 losse oogschaduws, waaronder ook een paar trio's en duo's. ''Weinig zeg!''
Ja dat klopt, natuurlijk zou ik er veel meer willen hebben, maar ik vind het ook juist wel fijn om niet teveel te hebben, zo kan ik in ieder geval altijd kiezen en krijg ik ook een keer pan :) Als je teveel hebt kun je ze echt nevernooit opmaken... Achja, genoeg gezeurd. Op naar mijn stash.





Let's start!

KIKO: 38, Bourjois: 06 violet romantic, GOSH: Greey Valley, Etos: ?

Essence:  Blauw/wit: Very Flirty, Zwart: Black Goddess, Sunclub quatro: California Dream, Baked: Stage Beauty. 

Hema Metallic Eyemousse: Blue & Purple (Jawel, erg bijzondere namen, hoe kómen ze erop ;)) Catrice: Gilbert's Grapefruit, Grey's Philosophy, Mystic Petrol

Woow, dit is wel even een kort artikeltje zeg, ik had me echt voorbereid op een geweldig lang artikel met veel foto's... Natuurlijk blijf ik nog vet doorsparen voor oogschaduwtjes.. En jippiejee, binnenkort komt het pakketje binnen die Floor en ik gewonnen hebben bij Oh My Gosh, en daar zit ook een Sleek Glitter Palette in, en we hebben even eerlijk verdeeld, en dus mag ik die hebben ;D Natuurlijk gaan we het showen als we het gekregen hebben! 

xxx Marjolein

Btw, Nog niet meegedaan met de Sleek Storm Palette Winactie? Neem een kijkje in de sidebar, het enige wat je hoeft te doen is ons volgen en een reactie plaatsen :D

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage