1/16/2011

Sleek Storm Palette

'Hé, wat? Ga je nou óns palette reviewen?!'
Nee joh. Ik wilde het palette ook al heeeeel erg lang, en toen ik zag op www.beautyfocus.nl dat er nog wat palettes in voorraad waren, heb ik er gelijk één meebesteld! Donderdag kwam het pakje aan met de twee palettes, en helemaal excited maakte ik het open. Waarna ik één van de palettes op de grond gooide. Ja.




'Waaat?!'
Ja, mijn eigen palette is nu dus kapot.
'Aw, zonde!'
Ja, natuurlijk vind ik het zonde. Zoals je op de foto kunt zien, is één van de belangrijkste kleuren aan diggelen. De helft ervan is over, maar toch was ik zo verdrietig dat ik wel kon huilen. Maar goed, na tig pakken zakdoekjes en heel veel gesnotter (hehe, grapje hoor) ben ik er zo ongeveer overheen. Dilemma!, dacht ik, want hoe moet ik deze beauty nou mooi op de foto zetten (ja, hij viel dus al voordat ik überhaupt een foto kon maken!)? En wat zullen ze er op het blog wel niet van denken...?
Daar ben ik nu dus klaar mee, en of jullie het willen of niet, ik ga lekker swatches en een kleine review plaatsen ;)

Ik begin met de eerste helft. Die bevat wat naturel kleurtjes (de hele bovenste rij trouwens) en ook wat donkere kleuren, zoals donkergroen en grijs.



De eerste kleurtjes lijken misschien niet zo gepigmenteerd, maar dat komt door de lichtinval. In het echt zijn ze heel mooi shimmery. Zoals je ziet zijn de laatste kleuren echt supermooi, ik ben fan!
De tweede rij bevat de donkerste kleuren, zoals donkerblauw, zwart, en donkerroze/paarsig.

Ugh, zo pijnlijk...


Het was wat lastig om de zwarte kleur te swatchen, omdat ik nu natuurlijk niet met mijn hele vinger eroverheen kon. Als je hem met een kwast aanbrengt is hij echt wel zwart!

Ik vind dit echt een supergaaf palette. Je kunt er alle kanten mee op. Nude, maar ook smokey's zijn hiermee mogelijk. Wat wel jammer is van de donkerblauwe kleur is dat hij heel erg zacht is, waardoor hij nog wat kruimeliger is dan de rest. En omdat de rest ook wat zacht is, moet je oppassen voor fallout. Maar met een (wc)papiertje of watje onder je ogen is dat zo opgelost.

Doe je nog niet mee aan onze winactie om dit gave palette te winnen? Klik dan hier om mee te doen!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage