1/24/2011

Teeez Glitter Eyeliner Gutsy

Donderdag hadden we na een hoop gedoe (1e keer niet thuis, code invoeren op internet, dag kiezen voor 2e bezorging, weer niet thuis, ophalen op een depot 20 km van hier... Wat nou goede service GLS..) eindelijk het pakje van teeez, met een aantal producten uit hun Diva's Darkness collectie. Waaronder deze eyeliner, die we natuurlijk weer allebei wilden. Maar na een eerlijke loting kreeg ik hem dan gelukkig ;)
In dit artikel ga ik mijn eerste indruk laten zien met dit product, tevens ook mijn eerste teeez product.
Lees maar verder als je benieuwd bent!



Oké, de kleur vind ik alvast erg leuk. Donkerbruin met glittertjes. Op mijn hand testte ik hem, er kwam een dun waterig lijntje. Na een tweede keer was het toch wel erg verbeterd, maar nog steeds is het niet helemaal dekkend. Misschien is dat ook wel de bedoeling van glitter eyeliner? Ik denk wel dat hij erg mooi is over bijvoorbeeld een zwarte eyeliner.

Hieronder de swatches op mijn hand



Nadat ik hem op mijn hand uitgeprobeerd had smeerde Floor hem op mijn oog, ja Floor deed dat omdat ze wou zien hoe hij eruit zou zien op mijn oog. Ik hoorde met mijn ogen dicht wat gemopper over dat er erg weinig eyeliner op het kwastje meekwam, dus daaruit trok ik de conclusie dat er erg weinig uit het potje/flesje/dingetje whatever komt. De eerste laag ging op mijn oog, en nadat ze ook mijn andere oog van een eerste laag voorzien had, deed ze de tweede laag eroverheen, tenminste dat was de bedoeling. Het hele goedje smeerde weer uit, maar na een tijdje prutsen werd dat goedgemaakt met een leuk glitterig kleurtje.

Pffft, dacht ik nog, eindelijk goed. Toen begon het tweede probleem, namelijk dat de eyeliner als een gek begon te jeuken op mijn lieve poezelige ooglid. Balen, maar na een tijde trok ook dit weg, hoewel ik dit geen goed excuus vind, ;)

En toen ik hem van mijn oog af ging halen 's avonds, kwam de eyeliner in één plak mee, aan elkaar vast als een hard stukje plastic. Of ik dit als iets positiefs op negatiefs moet zien weet ik niet zo goed, maar het was in ieder geval best handig, want normaal gaat glittereyeliner over je hele gezicht zitten als je hem van je oog afhaalt.

Zoals jullie al aan deze review kunnen lezen, ben ik niet erg enthousiast over dit product. Jammer, maar iets beters kan ik er ook niet van maken...

Kus, Marjolein

Trouwens, wij hebben vandaag onze eerste toetsweekdag gehad, 2/9 toetsen voltooid. Maar wens ons please nog even succes ;)


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage