1/27/2011

Teeez Nail Laquer: Cool

Gisteren zag je het al: Marjolein en ik zijn nu in het bezit van wat Teeez spulletjes. Onder andere mocht ik dit donkerblauwe lakje aan mijn stash toevoegen! Vandaag swatches daarvan.


Donkerblauw is een kleur waar ik erg van hou (rijmdelarijm!) en die je dus ook vaak ziet terugkomen in mijn stash. Toch is dit lakje wat anders dan de anderen, omdat hier hele fijne glitters inzitten. Gelukkig zie je daar op je nagel ook nog wat van terug.


Besides, zoals je misschien wel ziet zijn mijn nagels weer een stukje korter. Het beviel me eigenlijk wel, zo kort! Ik kan tenminste weer normaal gitaarspelen, hehe.
Maar back to the point (jaja, ik ben weer in een Engelse bui), dit lakje lakt fijn, maar is soms iets aan de dunne kant. Dekt perfect in twee laagjes en droogt snel genoeg (had even op Marjolein's nagel getest zonder basecoat: na een paar minuten kurkdroog!). Ik vind het een mooie aanvulling op mijn stash, en als ik Teeez ooit tegenkom als ik aan het shoppen ben neem ik misschien nog wel wat kleurtjes mee!


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

Nog een week voordat de giveaway sluit! Laatste kans om mee te doen. Je vindt het in de sidebar.

nRelate Posts and Homepage