1/30/2011

Teeez swatches oogschaduw


Teeez is voor jullie (na de vorige artikelen over Teeez) niet onbekend meer, maar echt positief kon ik niet zijn over de glitter eyeliner. Toen ik het pakketje thuiskreeg, had ik meteen een verdeling van de spulletjes in mijn hoofd. De oogschaduw wilde ik heel graag, en Floor was het daar gelukkig mee eens, omdat we van mening waren dat die kleurtjes beter bij mij zouden passen...
Benieuwd of deze oogschaduw wel door de test heen komt? Lees dan verder...




Beautiful, vind je niet? Ik vind die blauwe kleur in combinatie met paars echt geweldig. Dus daar is goed overnagedacht ;) Ook de verpakking vind ik leuk, zo met dat ritsje. Ik snap alleen niet helemaal waarom de collectie 'Diva's Darkness' heet, want er zijn ook hele lichte kleurtjes bij... Eigenlijk zijn alle kleuren in de collectie, dus echt een naam geven kun je het niet, maar goed. 

Oké, mijn hoofd is wel een beetje raar ;P

De oogschaduw bevat erg veel pigment. Dat had ik, eerlijk gezegd, niet verwacht. En als er fall-out komt kun je die heel makkelijk wegvegen met je vinger. Hij blijft de hele dag goed zitten, en is smudgeproof. 

Wat mij betreft een toppertje, hoewel ik wel een beetje uitkijk met de hoeveelheid die ik opdoe, het moet niet té worden natuurlijk..

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage