2/19/2011

2 oogpotloodjes, 1 artikel

Zoals je in de titel al kunt zien, vandaag een artikeltje met twee nog ongeswatchte eyeliners. Ik gebruik elke dag een oogpotlood voor een lijntje onder mijn oog, vaak is dit bruin of paars, en aangezien ik laatst twee nieuwe erbij heb gekregen, wil ik ze graag even aan jullie laten zien.




Laten we beginnen met de bruine van Catrice; Puddle of Mudd, hiervan zagen jullie al een soortgenootje in dit artikel. Ik vind de kleur erg mooi, en vooral omdat hij niet erg opvallend is, maar redelijk overeenkomt met de kleur van mascara. Wat erg handig is aan deze eyeliner (wow, ik zeg de ene keer oogpotlood en dan weer eyeliner.. Whatever) is dat je hem kunt in- en uitdraaien. Je hoeft deze dus niet te slijpen en hij is dan ook niet te scherp, wel zit er een handig puntje aan.



Blijft goed zitten
+ Smeert goed uit
+ Mooie kleur
+ Goedkoop
+ Fijn draaisysteem
- Dekt niet volledig in één keer


En dan dit leuke kleurtje uit een oude collectie van Essence, namelijk 'Crazy About Colour'. Hij heet 'Lilac Forever'. Een leuk paars oogpotloodje, lekker knallend voor onder je oog. Ik vind deze kleur erg mooi, ik draag hem vaak als ik geen oogschaduw op heb. Het nadeel aan dit oogpotlood is dat hij snel te scherp wordt als je hem slijpt, maarja, dat heb je zelf wel een beetje in de hand ;)



+ Dekkend
+ Prachtige kleur
+ Gaat lang mee
- Scherp puntje






Wat zijn jouw favoriete oogpotloodjes/eyeliners?


Kus, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage