2/03/2011

Adele 21

Joepiejee, sinds vorige week ben ik de gelukkige (en verslaafde) bezitter van het nieuwe album van Adele: 21. Wat is zij goed geworden, mensen die dachten dat haar vorige album 19 goed was, moeten zeker dit album inslaan, want hij is geweldig. In dit artikel een kleine recensie met wat liedjes waar ik echt verslaafd aan ben!




Adele, die haar album noemde naar haar leeftijd, is in 2 jaar tijd ontzettend vooruit gegaan. Haar vorige album was ook al erg mooi, maar toen ik deze cd opzette kreeg ik, serieus, kippenvel. Ik kan niet stoppen met het luisteren van deze cd, en ik kan al een paar liedjes meeblèren. Luister mee naar een korte 'samenvatting' van de cd.


Alle liedjes vind ik prachtig, en het is ook lekker gevarieerd! Sommige nummers zijn lekker rustig, terwijl andere de 'pan uit swingen'. Dus als je nog op zoek bent naar een leuke cd, of misschien zelfs een leuk kadootje, dan is dit een aanrader. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)


bron cdplaatje: bol.com 

nRelate Posts and Homepage