2/21/2011

Catrice: Behind the Blue Eyes

Deze oogschaduw heb ik weten te bemachtigen uit het Oh My Gosh pakket, en nu ik de titel lees is het eigenlijk wel toepasselijk, want ik HEB blauwe ogen. Deze oogschaduw is uit de Limited Edition 'Expected the Unexpected', die nu niet meer in de winkel te krijgen is. Maarja, is dat een reden om hem niet meer te reviewen?
Kijk maar snel verder!


Twee leuke kleurtjes, namelijk donkerblauw en donkergrijs. Die grijze ligt trouwens wel dicht tegen bruin aan, hoewel je dat niet zo goed ziet op de foto. Ik vind de verpakking erg leuk, al die kleine blauw/grijze figuurtjes die om de rand heen zitten. I like! Kijk maar mee naar de swatches. 




Beautiful niet? Ik denk dat ik vooral de grijze vaak ga gebruiken. Van de donkerblauwe ben ik iets minder weg, want tsja, ik hou nou eenmaal niet erg van blauwe make-up... 

De oogschaduw is helaas niet erg smudgeproof, hij was wel na een paar minuten van mijn hand af toen ik hem swatchte. Ja, maar dat is je hand, zul je denken. Maarja, ik vind wel dat hij iets langer mag blijven zitten, want als je traant, fietst of zweet, is hij zo foetsie van je oog weg! 

xx Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage