2/28/2011

Catrice Illuminating Powder

Wieh, wat is hij pretty: de Iluminating Powder van de LE Urban Baroque van Catrice. Ik was heel benieuwd hoe hij er in real life uit zou zien, en ik werd zeker niet teleurgesteld ;)


Ik had al menig gelezen over deze shimmering powder, en de meesten vonden de verpakking en de look van de poeder erg mooi! Laat ik dat nu eens ook vinden ;) De buitenkant ziet er al mooi uit, maar ook de binnenkant. Er zit een mooi spiegeltje in, en het reliƫf van de poeder, bolletjes, ziet er ook erg leuk uit.

Yay voor de hagelslag op de achtergrond!

Eenmaal op de jukbeenderen aangebracht zie je niets meer van de kleurtjes die in de highlighter zitten - gelukkig. Het enige wat je ziet zijn mooie glittertjes. Leuk voor overdag, maar ook zeker voor een feestje, vooral als je het dan wat dikker aanbrengt.

Oeh, mooi he? Ik denk dat ik deze highlighter zeker vaker ga gebruiken. Het geeft zeker een extra touch! Het geeft misschien iets af aan je handen / armen / whatever, maar het grootste deel blijft zeker de hele dag op je gezicht zitten. Een heel mooi product! Er zit zelfs een kleur geurtje aan...

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage